A*2

Just nu sitter jag hemma och väntar på att mamma ska komma hem med mat. Jag börjar jobba om ett litet tag, vilket jag inte ser fram emot eftersom jag känner mig så seg i kroppen.
A lämnade mig tidigare idag för att åka tillbaka till Stockholm för att jobba och då satte jag mig ner för att gå igenom min ansökan till Högskolan.

Jag har inte skickat in den ännu men jag vet vad jag ska söka till, vilka städer jag vill till och vilken ordning jag ska sätta de. Jag väntar med att skicka in den tills på måndag så jag har några extradagar på mig att verkligen känna efter om det är så jag vill ha den.

Efter jobbet ikväll spenderar jag kvällen/natten med massa plugg, förberedelser inför imorgon och skvaller med min älskling Alexandra. Vi ska fixa Högskoleprovet imorgon med ett bra resultat. Det har jag bestämt.
Jag hoppas det är ett bra prov i år, (låter som jag skriver det varje år) att vi får ett prov man förstår och känner att man klarar av!

Vi ska göra provet i vår gamla gymnasieskola (Rinmangymnasiet) och det kommer nog kännas jättekonstigt att gå tillbaka dit och sitta i Aulan där vi har spenderat flera dagar under prov, föreläsningar, talangshower etc. Jag saknar gymnasiet sjukt mycket, alla vännerna, omgivningen, lektionerna, i princip allting.

Nu hör jag mamma komma hem så jag kilar.
Ha en trevlig fortsatt fredag allihoppa!
xoxo

                      
                       DETTA BÄR JAG PÅ IDAG.
                       KOFTA/ BIKBOK
                       LEGGINGS MED DRAGKEDJA/ BIKBOK






Kommentarer
Linda

Skitsnygg kofta! Den skulle vara nåt för mig till svala sommarkvällar, bra med plats i ;D

2010-04-09 @ 20:13:15
URL: http://linduz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback