18.18

Hello!

Nu är jag tillbaka i Eskilstuna igen. Det känns lite tråkigt måste jag säga. Jag som gillade min mini-tripp och njöt av att bara ta det lugnt och se lite nya ansikten, byggnader etc. Vädret var ungefär densamma som här igår, blåsigt men soligt. Mot kvällen fick jag dra på mig byxorna när vi promenerade ute, blåsten tog kol på min kropp.
Efter restaurangbesöket på kvällen gick vi på bio och såg "Clash of the titans". Jag ville hellre se "Flickan från ovan" men blev övertalad att se den andra. Filmen var bra och spännande. Det hände saker hela tiden och kan rekommendera den till de som gillar Sagan om ringen-triologin för den liknade de på vissa ställen.

Jag hann inte med min runda på stan som jag velat. Eller jo, det hann jag men inte lika länge som jag hade planerat. Jag hann få med mig lite små saker hemåt.

                             
                             BH MED LEOPARD-DETALJER, H&M
                             TROSOR MED SPÄNNEN, H&M

                             (PS. DE SKA INTE HÖRA IHOP)
                              
                              ÖRHÄNGEN, KORS/DÖSKALLAR


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback