14.33

Jag åker till Stockholm imorgon igen. Det blev ett tidigare datum än planerat. Vi åker tidigt för att slippa stressa och försöka hinna igenom vår heldag på stan. Nu kan vi gå runt i lugn och ro och shoppa tills vi stupar. Hoppas det blir lika fint väder som igår (förutom blåsten) så man kan njuta av solen och förhoppningsvis ska jag äta min första glass utomhus för i år.
Jag tar nog med mig kameran och uppdaterar med bilder från dagen. Jag tror det kommer bli en hel del impulsköp imorgon, sitter och tänker efter vad jag egentligen behöver och jag kan inte komma på något. Nå, jag får väll erkänna att det är mina impulsköp som är de bästa köpen :)

Här nedan ser ni min "Officer-look" stylad av mig. Älskar hennes kavaj!

         
          GLASÖGON/ CARLOTTAS VILLAGE
          VÄSKA/ BJÖRN BORG
          BLAZER/ NEXT
          ARMBAND/ SNÖ OF SWEDEN
          RING/ ZANZLÖSA ZMYCKEN
          SHORTS/ CHEAP MONDAY
          BODY/ AMERICAN APPAREL
          TROSOR/ H&M (SYNS EJ PÅ BILD MED DE ÄR BEIGA)
          BOOTS/ WHYRED


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback