12.14

Tja alla!

Jag orkade inte komma in här igår efter att vi kom hem. Att gå en hel dag på stan bland massor med människor tar på krafterna. Jag skrev dock ett inlägg innan vi åkte men det tycks inte ha kommit upp.

Gårddagen var jätterolig, vi var framme i Sthlm till elva och började genast strosa runt bland butikerna. Jag ser verkligen ingen skillnad på en vanlig tisdagsförmiddag och en fredag eftermiddag i Stockholm. Folkmassan är fortfarande densamma, det vill säga lika tät och stor.

I åtta timmar gick vi runt i varenda butik som lockade oss. När jag tänker efter är det en otrolig tid man lägger på att hitta kläder. Lika länge som en arbetsdag.
Jag måste säga att jag blev lite besviken att jag inte hittade så mycket som jag trodde att jag skulle göra. Det fanns butiker som jag inte varit inne i på flera år och där tänkte jag: Här kommer jag garanterat att hitta något.
Men det gjorde jag inte.

Kläderna jag köpte med mig hem skulle jag egentligen kunna vara utan. Jag känner att jag skulle kunna lämna tillbaka de men det tänker jag inte. Det kan faktiskt komma till användning :)

DETTA BAR JAG PÅ IGÅR OCH NEDAN SER NI NÅGRA UTAV MINA INKÖP:
              
               HIGH JEANS AND A PINK/WHITE BODY

              
              
              






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback