10-04-10

Idag är det exakt två månader kvar tills jag och Sam bär av mot London där vi byter flyg mot Australien.
FATTA AUSTRALIEN MÄNNISKOR!
Det är heeelt sjuk att det är så nära tills jag vinkar av familjen, checkar in och bara flyyger iväg! Fattar ni att jag drar snart för jag gör det inte!

Man kan se den här tiden som är kvar på lite olika sätt:
 
· Idag kommer jag vara i Sverige exakt lika länge som jag kommer vara i Australien.
· Idag har jag exakt två månader på mig att tillbringa min sommar i Sverige (om vädret tillåter) innan jag dumpar landet för andra breddgrader.
· Jag har två månader på mig att tillbringa så mycket tid som möjligt med familjen, vännerna, vistelseorter som Shlm, Karlstad, Jönköping och andra ställen jag inte kommer vara tillgänglig för i sommar.
· Jag ska tillbringa min dryga sista månad på mina två jobb.

Och när jag väl har dragit så går jag miste om allt roligt som jag har för mig om somrarna.

Jag missar:
Mahabads födelsedag
Philips födelsedag
Antons födelsedag
Min födelsedag (missar att tillbringa den med familjen och vännerna)
Shillans födelsedag
Peters födelsedag
Midsommar
Utekvällar

Famaras födelsedag
Grillfester
Morfars födelsedag
Mormors födelsedag
Min och lillebrors årligia Norge-resa

Nu när jag täknker efter så känns det ganska tråkigt att åka till sommaren. Kolla vad mycket jag missar. Vad mycket som kommer hända när jag är borta :(
Kan inte alla följa med mig dit så umgås vi där istället? Tjejer? Hallå, kom igen nu.


                                                   Norge, sommaren 09



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback