Torsdag.

Hello!

Min uppdatering är inte i världens bästa skick just nu. I tisdags och igår var jag ledig från jobbet. Trots att jag hade två dagar jag kunde göra vad jag ville, kände jag ändå att jag inte skulle hinna med allt jag ville göra. Nu låter jag säkert superupptagen men det jag menar är att man inte känner att man hinner hitta på något för snart står man bakom kassan på jobbet igen.

I tisdags promenerade jag och Alexandra ner mot stan för att ta en fika tillsammans. Det var två månader sen vi sågs sist, så vi hade en del att uppdatera varandra om. Mahabad var också här några dagar så passade på att hälsa på henne innan hon åkte tillbaka till sin Jkpg. Senare mot eftermiddagen åkte jag och mamma till Tuna Park en sväng, jag har lite presentkort på en del affärer så tänkte jag skulle utnyttja dem. Utbudet just nu, inför höstkollektionerna är bra men jag känner ändå inte ett "måste-köp" för något. Jag köpte dock ett par ljus/mellan gråa jeansleggings på ett av mina presentkort.

Igår var Shillan också ledig från jobbet så vi tog en sväng mot Lager 157 för att se om de fått in något nytt. Vi hittade ingenting där, jättefula kläder de fått in! Trots det, var vi tvungna att köpa oss varsitt linne. Bara för att..

Igår hade Monki, VIP-kväll för alla STAFF-medlemmar från H&M (H&M "har köpt" Monki) så jag och min kusin drog dit. Det var 50% i hela butiken! Gissa om vi plockade på oss en massa! Dock var jag på något konstigt humör igår, så allt jag provade tyckte jag bara satt fel på mig men jättebra på min kusin.

Jag köpte ett par höstskor för 250:- vilket är ingenting!!




Jeansleggings med fickor från Vila


Höstboots med snörning och spännen från Monki



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0