Meetings with the oldies.

Hello alla!

Idag är jag ledig från jobbet. Vaknade rätt skapligt imorse för att dra ner på stan och ses med Sandra/Stern över en lunch. Hon är här över helgen så vi passade på att ses och sedan ta ett varv runt i butikerna. Vi gjorde oss varsitt impulsköp. Sandra handlade en svart/vit-randig tunika med dragkedja framåt från H&M och jag rodde åt mig en vit-stickad halsduk också från H&M.

Vi stötte på Irina lite senare med. Hon flyttar till staterna snart så vi började smida planer om utgång i Sthlm och så vidare. Känner att det är dags snart, att gå ut i Sthlm alltså :) Måste ses med Mia också! Long time no see.

Ikväll blir det förmodligen utgång, bowling eller några timmar på uteserveringen. Jag hoppas på bowling så jag kan gå hem med ett leende på läpparna över en storslagen seger!

Nu måste jag iväg och ringa ett samtal sen väntar lite PR innan kvällen börjar.

Puss


På lördagar får man äta onyttigt. Detta plus chockladpudding blir mitt lördagsgodis.


Vit-stickad höstsjal från H&M.
(Jackan är från Zara)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0