Klick!

Hello!

Jag har precis skickat iväg en order på en utav mina cardigans jag har tjatat så mycket om. Det fick bli en grå "side cardigan" till att börja med. Jag är lite skeptisk när det kommer till att betala med kort över internet. Man vill ju inte att pengar hamnar hur som helst till vem som helst eller att det dras för mycket.
Denna gång var det jätte-enkelt att beställa. Jag använde mig utav "Payson" så jag kopplades till min internerbank direkt och överförde bara pengarna till deras konto. Jag slapp lämna ut kortnummer och annan privat information. Nu har pengarna dragits och jag väntar med spänning på de kommande 6-12 dagarna med att jag ska få ett paket från posten.

Jag jobbar senare idag. Imorgon jobbar jag det där dödspasset igen: 07.15-22.00. Inte kul men ack så fina slantar det blir till månades slut :)

Nu ska jag fortsätta städa lite sedan börja laga mat.

Puss



Den, i färgen grå, är snart min :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0