It continues..

Nu har det gått tre ynka dagar sedan jag umgicks med mina älskade. Ska jag vara ärlig så känns det som om det har gått flera veckor =/. Jag spenderade alldeles för mycket pengar i Karlstad och tänkte att nu när jag är hemma får jag hålla i kortet lite hårdare eller "råka" glömma det hemma när jag ska ut.

Det gick sådär. Det gick tre dagar och så var det dags igen.
Jag och Shillan åkte en sväng till Tuna Park tidigare idag och där hittade vi båda anledningar att köpa saker som vi fick syn på. Det känns inte som om mina bortförklaringar är starka nog för att jag ska sluta handla för en eller två veckor! Hjälp mig att få stopp på mig beacuse this will kill me.

Det är inte så att jag ångrar något köp men jag vet inte om de är jättenödvändiga att jag måste ha det direkt jag ser det. Är jag en shopoholic må tro?


"Nit-örhängen", 59.50:-

 
Combo-röd skjorta med hög krage, 299:-

Jag har blivit kraftigt beroende av serien Seinfeld. Jag har alltid älskat serien men nu har det gått till överdrift. Jag har börjat sett minst två avsnitt/dag.
Det kan aldrig bli för mycket utav Kramer!
Nu väntar ett avsnitt på mig. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0