I'm your biggest fan!

MTV's VMA hade premiär i helgen. Jag hade bestämt sedan långt innan att jag skulle hålla mig uppe för att se galan live. Jag hade t.om ställt klockan på alarm ifall jag skulle somna. Det gjorde jag också men vaknade 01.55 för att äntligen få se spektaklet. Ni vet hur opeppad man känner sig när man ska koncentrera sig på något när man precis har vaknat? Så kände jag då och jag kunde verkligen inte hålla mig vaken så jag somnade lika fort igen.

Istället fick jag se showen nu när MTV visar programmet om och om igen varje dag. Inte lika roligt men jag får stå ut =)

Lady Gaga är en utav mina absoluta favoritartist just nu! Hennes musik, hennes videos och framför allt henne kläder är heelt otroliga! Hon har en stil som ingen annan, en egen stil och hon verkar inte alls bry sig om vad andra tycker om den.

Gick det och missa hennes utstyrsel och live-uppträdande på VMA? Jag måste hålla med om att det var väldigt udda från de andra artisterna. Jag menar, vem kommer på att: "Sen vill jag att det ska börka rinna blod från mina kläder och i slutet vill jag hänga i ett rep över dansarna"
Ingen förutom Miss Gaga.

Hennes olika klädbyten under galan var inget vidare. Inget utav dem fick mig att vilja springa stan och köpa mig en symaskin för att börja sy egna.

 


This may be her style but please Gaga, go back to your ordinary style.




Love her!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0