I deserve this!

Hejsan!

Jag håller på och klickar hem ett köp från Internet. Jag tycker att, efter allt slit från jobbet denna vecka, förtjänar jag en mysig cardigan att bära runt på under höst/vinterjackan när vädret börjar dra sig neråt på termometern. Jag har hittat två styckna som jag har fastnat för. Den ena är en "side cardigan" dvs att den är lite längre på sidorna och kort fram/baktill.
Den andra är en "studded cardigan" med små nitar framtill där knapparna annars brukar sitta. Den har dock ett minus och det är att den inte går att stänga. Det finns inga knappar eller dragkejda så den förblir öppen hela tiden. Det kanske inte gör så mycket men är fortfarande osäker på vilken jag hämtar ut på posten.


Side cardigan, 275:-


Studded cardigan, 379:-


Vilken väljer jag?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0