And we're gone.

Godmorgon folket!

Idag har jag massor att göra. Jag vet inte om jag kommer hinna med allting. Jo, det kommer jag, tror jag överdrev lite där.
Snart börjar jag jobbet till kl 17.00 idag och direkt efter det måste jag hem och packa! Har inte ens börjat fundera på vad jag ska ta med mig och vad som får stanna kvar! Och då åker jag imorgon.
Amie, amie. As usual.


Shillan drog dit igår, med bil men jag och Haba kommer ta bussen imorgon. Tråkigt att vi inte kommer sitta på samma buss utan istället åker hon sina 3,5h och jag mina 2.5h i ensamhet. Jag ska nog ha ett och annat "buss-rese-samtal med den kvinnan.

Vi ska ha det så roligt tillsammans, alla fyra. Bo under samma tak, äta, leva, festa, shoppa tillsammans. Allt ska vi hinna göra innan vi återvänder till det vanliga igen.

HALLÅ!
Jag har fortfarande inte fått min cardigan jag skickade efter den 15:e (Ja, jag räknar dagarna). Vart är den? Pengarna har ju dragits och allt! Jag som hade tänkt bära med mig den i väskan imorgon, mitt enda säkra plagg att ta med.
Jag måste ringa till dem efter jobbet idag och kolla vart den befinner sig.

Nej, nu har jag lite bråttom till jobbet, ska försöka hinna skriva senare ikväll när jag är färdig med allt.

Puss


// UPDATE!

Klockan är 21.44 och jag har Fortfarande inte börjat packa väskan till imorgon. Visserligen slutade jag, som jag skrev tidigare, klockan 17.00 så jag vet egentligen inte varför jag inte har börjat än. Lathet och snick-snack med vänner skyller jag på denna gång!
Kolla bara vart jag befinner mig nu. Framför datorn, jävligt bra Amie.
Jag bokade i alla fall biljetten nyss, det är ett litet framsteg. För ynka 197:- får jag möjligheten att komma bort några dagar och spendera dem med de allra, allra bästa! :D

Nej, nu MÅSTE jag verkligen börja med allt jag har kvar att göra. Föresten, jag mejlade butiken om vart min cardigan befinner sig.. "Hej, tack för ditt mejl. Leveranstiden tar mellan6-12 dagar. Du kommer få ett kollinummer när den finns att hämta ut"
Det har gått 9 dagar nu. Inte visste jag att det var så punktliga med det. Nåja, den ligger väll på sängen när jag är tillbaka.

PUSS!


Jätteful bild men ack så fina flickor jag har skaffat mig :)
Big Love, Amie



Kommentarer
SANDRA

AAAH! Studenttorsdag, mys, shopping, Korridorsfest, alkohol, SUPA! SNYGGA KILLAAAR! (Har bjudit in typ 50pers)



Faaaaaaaaaan vad kul vi ska ha baby :D

2009-09-23 @ 20:12:00
URL: http://Skandiia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0