B-day number seven!

Igår.

Igår skulle jag har skrivit detta inlägg. Kan vi gå tillbaka till igår. Jag vill hylla min älskade älskling på hennes födelsedag och det känns inte likadant att göra det idag. Jag vägrar använda begreppet: "Bättre sent än aldrig" så istället låtsas jag som att det var något fel på blogg.se-website igår, att jag får publicera detta idag istället.

Min älskade Sandra fyllde 20 år igår. Nu är kvartetten fulländad (Jag, Shillan, Mahabad och Sandra) och vi alla har nu tillgång till precis lika mycket! Jag är så ledsen att jag inte kunde vara där med henne igår och fira dagen med henne. Jag har nu, bestämt, att jag åker ner till henne nästa helg. Det behövs. Har varit i stan alltför länge nu.


Älskar dig massor Sandra Ånebrant!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0