A+A=?

Go'kväll folket!

Jag kom precis hem från att ha spenderat några timmar tillsammans med Shillan. Igår kväll var det tjejkväll hemma hos Shillans mor med massor av mat, dryck och tårta. Laleh hade fyllt år så det var vi självklart tvungna att fira!
Senare mot kvällen kom A till mig. Det var ett tag sist så vi passade på att ses nu när båda var lediga. Den killen har humor som ingen annan. Umgås med honom en dag och ni kommer fatta vad jag menar :)

Inatt hände något konstigt med mig. Jag vaknade upp vid 04.30-tiden av att jag svettades som en gris. Jag fick panik och sprang mot fönstret för att öppna det och få in ny luft. Det hjälpte litegrann men sedan lade jag mig på soffan en stund. Hettan över min kropp gick fortfarande inte över så jag gick på toaletten. När jag väl ska gå därifrån, satte jag mig, av någon konstig anledning, på golvet och lutade mig mot badrumsdörren. Jag hann inte sitta där i mer än 1 minut innan jag kände: Nu svimmar jag! Min bror var i vardagsrummet så jag tänkte att jag öppnar dörren och ropar på honom efter något att dricka. Jag hinner bara låsa upp toaletten och så ramlar jag ner på golvet och spyr som aldrig förr. Jag låg där en stund och min bror hörde allting så han kom dit för att hjälpa till och hämtade sedan mamma.

Allting gick så fort där på golvet.  Jag kommer ihåg att jag sedan gick tillbaka till mitt rum, bytte om och lade mig bredvid A igen och somnade direkt. Idag när jag vaknade mådde jag som vanligt. Jag har ingen som helst aning om vart mina kräkningar kom ifrån och jag tror att jag aldrig få veta det heller.

Idag åkte jag och Ali på en tur till Lager 157 innan han skulle ta tåget hemåt. Vi båda fick med oss en liten kasse därifrån, en mer än den andra. Lite nytt i garderoben skadar aldrig =)

Jag har inte skickat efter någon utav mina omtalade cardigans jag skrev om i förra inlägget. Idag köpte jag en långärmad tunika men jag ska ändå inte strunta i de andra. Shillan säger: Köp båda två medan mamma säger: Köp ingen utav dem, du har massor redan! Jag tror att jag i alla fall börjar med att köpa en utav dem så får vi se efter det hur jag det blir.

Nu ska jag mot vardagsrummet och zappa lite! Min bror skämtade om att jag inte skulle spy inatt igen och det får vi hoppas på :)

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0