29/9-09

Go' kväll folket!

Idag har jag gjort lite små-ärenden med/åt folk. Vaknade tidigt för att dra mot stan och fixa en sak sedan var jag barnvakt en liten stund åt mina sötnosar! Efter det var det tänkt att jag skulle träffa Irina för att säga hejdå till henne. Hon satte sig på planet mot Peru idag och blir borta i 10 månader. 10 månader är mycket, nästan ett år. Hennes resa är dock inte pleminär-bestämd för en sluttid så jag vet egentligen inte när vi ses igen :(
Tiden gick alldeles för fort idag och vi hann inte ta vår fika som var halvt-bestämd. Jag har lovat henne att läsa hennes reseblogg för att på så sätt, känna att jag vet vad hon har för sig.

Jag blev nyss bjuden till Anja och Carolinas B-day den 17/10. Det kan bli riktigt roligt, har längtat otroligt efter en privat/lokalfest.. Hoppas bara att jag är ledig då :)

Imorgon är jag ledig igen, ska mot Tuna en sväng med Shillan under dagen sen får vi se vad jag hittar på.

Nu väntar Seinfeld på mig och sedan ett godnatt-samtal. 

P.s Klockan är nu 00.04 vilket betyder att det är Alis födelsedag idag. Grattis Sötnos!!
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0