"This is us"

AAAAAAAAAAAAH!

Jag bokade nyss biljetter till Backstreet Boys den 4/12 på Hovet, Sthlm. Äntligen ska jag få se mina barndoms-idoler! Kalla mig inte nörd och försök inte neka till att inte ni lyssnade på dem när de var som bäst. "Everybody (rock your body)", "The Call", "Show me the meaning of being lonely", Shape of my heart".. Listan bara fortsätter!

Snart är vi där och hoppar till alla gamla hits som man har växt upp med. De och Nsync var pojkbandet som regerade back in the days! Hittils är det jag, Shillan, Sandra och Haba som är klara för konserten men om jag känner de andra rätt, tillkommer det fler biljetköp snart.

     



Kommentarer
Sandra

Bsb ÄR och kommer alltid vara bäst!

2009-10-30 @ 14:24:05
URL: http://skandiia.blogspot.com
A

Yes, Indeed :)

2009-10-30 @ 20:46:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0