Surprise!

Hejsan!

Oj. En hel del har hänt sen i fredags.
Igår hade vi min mosters överraskningsfest som jag pratade om tidigare. Allting gick i princip som det skulle bara att tiden drog iväg lite för fort så allting blev uppskjutet. Jag tror inte det gjorde så mycket för med tiden rullade det in flera gäster så det var bara bra. Min moster hade verkligen ingen aning om vart vi skulle ta henne någonstans. Hon hade sms:at min mamma mot kvällen och frågade om hon behövde ta med leg dit vi skulle, haha!

Vid 21-tiden åkte jag, mamma och min bror och plockade upp henne. Så fort hon satte sig i bilen fick hon en ögonbindel och så började jag "glida runt" i stan, allt för att förvirra henne. Till slut kom vi fram till slutstationen och när vi går i bland allt folk blev hon jättechockad över vad som väntade henne. Hennes reaktion var underbar.
Efter det fortsatte festen med middag, dans, sprit, ärenden och massa musik!
Jag fick ett tiotal mms-bilder av S igår. Det slog mig igår hur kul den funktionen egentligen är! Man vet aldrig vad som väntar en? Bilder, texter, musik, allt i ett liksom! :)

Jag är lite ledsen över att jag inte kunde dra på Boras fest som också var igår. Han fyllde 23 år och hade en privatfest. Jag som längtat efter en och när jag väl blir inbjuden och kan gå ska något självfallet krocka med det. Jag får väll styra upp en egen de två nästkommande veckorna efter den 9/11. Igår följde jag nämligen med mamma och moster när det skulle boka resan till Gambia. Mamma, hennes man och moster ska dra och jag blir ensam med min bror hemma.
Gissa om min bror blev rasande igår över att vi inte får följa med. Vi har redan börjat smida planer om hur vi ska ta oss dit vi vill. Jag ser faktiskt fram emot att vara ensam med lillebror hemma, detta kan stärka vår relation eftersom vi då måste hjälpa varandra och göra saker tillsammans.

                               
                                                                     Kusin och Jag igår.
                                      (Folk tror stenhårt att hon är min mamma. Är vi så lika?)


                                

                               

/Lite pics från igår*
XOXO, Amie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0