Storstadsyra!

God förmiddag folket.
Idag väcktes jag ännu en gång utav väcklarklockan. Jag, min kusin och hennes ena unge for mot Sthlm idag och blir borta hela helgen. Jag har inte så mycket tid att skriva längre, måste fortsätta packningen och sedan hinna äta en snabb frukost innan jag ska möta upp de andra på bussen.
Jag skriver mer ikväll när jag då befinner mig hemma hos min bästis Peter om hur dagen har varit.

Ha en underbar helg.
PUSS!

                        
                                       Haba, Sandra & Ange i JKPG vintern 08.


Kommentarer
sandra

Gillar inte att ni gör massa skojsiga saker utan mig.

2009-10-23 @ 17:42:53
URL: http://skandiia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0