"Shots, shots, shots, shots"

Hallå där!

Det blev tyst efter mig i lördags efter att jag traskade mot Anjas fest. När jag kom dit var Anja, Dunja, Carro och Sirin där, de hade redan dragit igång med drickandet, musiken och snacksen så det var bara för mig att hoppa in. I början låg jag lågt med drickandet, jag skulle upp ganska tidigt på söndagen men en timme senare tänkte jag; Äh, vafan nu dricker jag! Jag hakade på alla dess ölspel och tequila-shottar!
Under kvällens gång rullade det in flera inbjudna allt eftersom att musiken höjdes en aning, folket började prata högre och charader stod på spel.

Jag hade verkligen jätteroligt den kvällen, detta kände jag att jag behövde. Jag stannade dock inte där tills på morgonkvisten, hade ett tidigt och långt arbetsopass att utföra igår så det fick bli skaplig hemgångstid. Natten var riktigt sömnlös för mig tillsammans med oro, ilska och tårar. Jag håller händelsen för mig själv, det är nog bäst så. 

                                      
                                      
                                     
                                     
                                     
                                     
Puss, Amie


Kommentarer
donnadobrinic.blogg.se

hahaha roligaste bilderna:)

2009-10-27 @ 15:52:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0