Partytime, tonight.

Jag säger detta nu, om ni bara hade varit med på jobbet igår. Jag skulle vilja beskriva situationen som: Kaos med full rusch under hela min arbetstid. Det blev en del fel beställningar men det löste sig till slut. Min kropp var helt bortdomnad när jag satte mig i bilen efteråt och allt jag hade i huvudet var: Att vi lyckades gå igenom det!

Idag är jag som sagt ledig, tack och lov. Jag skulle setat barnvakt nu på dagen men det behövdes tydligen inte så nu har jag lite extra tid över till min "stan-runda" jag ska på senare. Vi plockade upp Mahabad igår kväll efter jobbet med så efter Anjas fest idag, blir det träff med den pinglan.
Min utstyrsel till ikväll är halvt färdig men den kan ändra på sig under dagen. Jag älskar att klä upp mig så vi får se vad jag till slut bestämmer mig för.

Nu borde jag börja sätta igång med allting. Frukost, mitt morgonprogram, stan, inhandling av saker etc etc.. Om jag hinner, lägger jag upp kvällens outfit åt er!

Pussar, Amie

                       
                                      Alexandra, Blikenda, Amie, Anja, Adriana, Gabriella
                       
                            Amie (fråga mig inte hur jag står där), Alexandra, Anja, Gabriella

Det är bl.a med dessa söta tjejer jag spenderar min lördagskväll.

UPDATE/

Detta blir min outfit till Anja: 
                      

Ha en underbar lördagskväll, nu drar jag iväg!
PUSS



Kommentarer
Linda

Instämmer fullkomligt om jobb-orden. I hate fridays, alltså...

2009-10-17 @ 22:42:51
URL: http://linduz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0