Last friday of this week.

God förmiddag allesammans!

Jag blev precis lämnad ensam ifrån mitt sällskap. Tåget väntade honom mot jobbet. Idag börjar jag kl 17 och jobba och det lär inte bli en lugn kväll idag. Vi blir en extra på tjejfronten, en ny tjej ska få uppleva en hektisk fredagskväll på jobbet. Hoppas hon gillar det :)

Jag borde egentligen gå och äta frukost nu, magen skriker efter mat men en gammal vän ville blir utmanad på en Betapet-omgång så tänkte; Varför inte spöa honom en omgång?
Denna helg har jag alla dagarna planerade, vilket känns skönt. Idag är det jobb sen inte så mycket mer eftersom jag slutar 22 ikväll. Imorgon under dagen ska jag vara barnvakt åt mina små söta älsklingar. Jag planerar att laga pannkakor/plättar till de. Det gillar väll barn?
Efteråt mot kvällen är det dags för Anjas B-day-firande med tjejmiddag och sen lite dricka runt bordet. I like!
På söndagen är jag tillbaka på jobbet igen från 11-20. Söndagar är ändå ganska sköna och jobba för man gör ju ändå inte så mycket mer om man inte har festat dagen innan. Detta är vad jag kommer vara sysselsatt med i helgen.

Nej nu måste jag koncentrera mig på matchen, han leder just nu.
Skriver mer ikväll :) /XOXO

(Idag firas det 6 månader :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0