It's sugar-time

                           

Imorgon är det Kanelbullens dag men mamma rivstartade redan idag med att köpa hem ett antal. Jag kunde inte undgå att smaka på en och oj vad gott det var! Jag funderar starkt på att ta en till senare och det gör jag nog också!
Jag önskar att jag kunde baka egna bullar. Jag önskar att jag kunde baka överhuvudtaget. Jag kan de här lätta bakelserna eller tårtorna som man bara behöver något enstaka ingredienser till men jag känner att jag vill jobba mig uppåt och skapa små jättesöta godsaker som man bara vill sitta och titta på!
En kurs kanske vore något?

Snart tänkte jag arbeta lite på min blogg. Så här kan den ju inte förbli, lite mer/mindre färg och detaljer vore något men först forsättningen på mitt morgon avsnitt av Seinfeld.

Puss



Kommentarer
Julie

Precis som jag skrev i inlägget, jag klickar upp en bild när jag har tråkigt & börjar rita. Lätt som en plätt. :)

2009-10-03 @ 16:11:01
URL: http://youthnovels.webblogg.se/
Sandra

haha, Amie tror det inte är någon idé. Inte ens cocosbollar klarar vi av!

2009-10-04 @ 12:00:29
URL: http://skandiia.blogspot.com
Amie

Haha, jag anade att du skulle ta upp det i detta inlägg.. Du ska ha filmen på din dator kvar! :D Fyfaan vad vi slet.. För INGENTING!

2009-10-04 @ 21:14:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0