Gift from Asia.

Hej!

Slutade jobbet för snart en timme sedan. På promenadvägen hem gick jag förbi posten för att hämta ut mitt paket jag hade fått från Hong Kong. Min beställning (side cardigan) har äntligen kommit!! Det tog, om man räknar alla, 28 dagar (cirka 20 arbetsdagar) att få mitt plagg. Nu dröjer det ett tag tills jag beställer därifrån igen, man verkar ju behöva skicka beställningen jättelångt innan för att kunna ha den hemma när man bestämt sig för det.
Jag är lite osäker på om plagget var värt priset, den var nämligen för kort i ärmarna =/ Dessutom orkar jag int gå igenom allting igen för att byta storlek eller få pengarna tillbaka så jag behåller den. Den var inte farligt kort så det funkar nog ändå :)

Imorgon är jag ledig från jobbet så tänkte utnyttja det genom att leta present till en kompis som snart ska ha sitt B-day firande.. Jag och mina kompisar är väldigt tajta och då menar jag vääääldigt tajta. Vi har märkt att det inte är så många som förstår hur tajta vi är men jag säger det nu. Vi kan inte bli tajtare!!! Vi vet vad alla gör/inte gör, skulle kunna göra/inte skulle göra, vad alla har för klädstil, smycken, stil på saker och ting och vi kan i princip alla storlekarna MEN när det kommer till att man ska köpa något till den andra, då tar det stopp. "Vad fan är det hon gillar nu igen?" "Tycker Haba om guld?" Brukar Alex ha strumpbyxor på sig?" Allting blir som nytt för en och så står man i affärerna och hittar ingenting som känns bra. 
Vi får hålla tummarna och hoppas att det går undan imorgon. Hoppas att jag hittar något direkt som jag känner; AAh, det häär passar henne!

Nu ska jag äta lite. Update later/Kisses
                                                         

                                
                                
                                                                     Mellangrå side cardigan


Kommentarer
Haba

JAG SKA OCKSÅ KÖPA EN SÅN!! Haha =D

2009-10-14 @ 21:47:16
AMIE

Ja, om du ska hänga med i mina klädköp får du se till och köpa en! :D haha!

2009-10-15 @ 11:22:02
donnadobrinic.blogg.se

Fin tröjja :)

2009-10-27 @ 21:53:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0