Sunday.

Sista dagen idag på denna vecka. Det avslutades med ett 9-timmars pass och lite små-ärenden med mor. Idag är det ju Kanelbullens dag och jag har inte ätit en endaste kanelbulle! Visserligen tjuvstartade jag igår men det räknas väll inte. Klockan börjar slå mot midnatt och jag vet inte många affärer som är öppna nu. Med andra ord, det blev ingen kanelbulle på dennes dag.

Imorgon fram till torsdag förmiddag är jag ledig från jobbet, vad jag ska hitta på då är inte helt klart än. Jag tar det som det kommer, det blir säkert roligast så.
Något jag ogillar på söndagar är att det inte finns något bra program på tv. Vart har alla bra repris-serier tagit vägen? Det är ju denna dag man ska ta igen det man har missat under veckan när man var upptagen med jobb, möten, barn, skola, städa, lagat mat eller andra aktiviter vi människor sysselsätter oss med.

Nå, det får väll bli det vanliga för mig. Seinfeld i mängder!
Nu väntar lite mat, plugg och sedan avsnitt 1 för idag.

Puss


Sommaren ´09



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0