Halkar efter.

Go'kväll folket!

Nu har jag inte skrivit på några få dagar, min dator har varit lite si och så med att gå igång. Jag hade i för sig kunnat sno någon annan dator och uppdatera er men jag har haft saker och göra efter Sthlm-helgen så har inte haft orken till det.
Jag drar en quick-update kring min vecka. Jag har hunnit med saker som plugga, lektioner, jobb, besök från A, fika med Whiplash, besök till akuten och en födelsedag.
Besöket med Whiplash gjorde min vecka, gud vad vi skrattade inne på caféet. Folk glodde verkligen på oss som: Är det första gången de ses?
Efter träffen med de insåg jag hur otroligt mycket jag saknar min dansgrupp. Att få dansa med de, tävla med de, åka på VM/EM med de.

Imorgon är jag ledig från jobbet, vilket jag känner att jag behöver. Jag har provet nästa vecka så behöver verkligen sitta och råplugga I TID nu så det inte blir som alla andra gånger när man skjuter upp allting till sista dagen.
Jag har lite bråttom iväg nu men skriver mer imorgon.

PUSS



Kommentarer
Anonym

hahaha jaa omg! Folk ville typ kasta ut oss därifrån för vi snacka så mycket.. Men vad ska vi göra? Det är liksom vi ;) och tell me vad pluggar du??

2009-11-01 @ 14:15:54
maxime

ehh det var jag som skrev haha :)

2009-11-01 @ 14:16:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0