Dejt with M.K

Hello!

Igår vid 16-tiden satte jag mig på tåget mot Stockholm. Det var bestämt träff med Mia Kim. Hon är min barndomskompis sedan femman på mellanstadiet och under den tiden var vi stentajta och gjorde precis allting tillsammans. Vi och vårat lilla gäng i klassen :) 
När vi sedan skulle börja gymnasiet splittrades alla och hon började i en design-linje nära Sthlm. Därifrån började hennes "nya liv" i storstan och vår kontakt blev allt mer långdragen men vi försöker.

Hon mötte upp mig på T-centralen och vårat möte blev väl granskat av resenärerna. När jag är med henne blir jag högljud, får skrattanfall och göra konstiga grimaser och det var så vi visade vår saknad där på centralen. Det blev 2h fika på Café 60, där hon uppdaterades, jag uppdaterades och sen gick vi igenom gamla minnen från skolan. Mycket mysigt vill jag påstå.

Vid 21-tiden sen skulle hon mot en fest så då for jag mot t-banan ut mot Alby där jag spenderade min natt. Idag, på dagen, hade jag ett fåtal ärenden att utföra i Sthlm-stad och spenderade därför några extra-timmar där för att hinna med allt.

Nu sitter jag hemma och gäspar som en gris. Jag vet inte vad jag gör uppe när min hjärna snart bokstavligen skriker: Gå och sov, Amie! Så det är väll det jag borde göra nu. Jag hör av mig imorgon igen.

Godnatt.

P.s Grattis bästa kusin på födelsedagen! På lördag ska vi fira som aldrig förr!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0