221009

Väckarklockan väckte mig idag. Jag har lektion kl 13 så tänkte att jag skulle stiga upp en skaplig tid. Idag kommer jag och Shillan tillägna största delen av dagen till plugg, plugg, plugg. Jag har nämligen prov nästa vecka och känner att jag bör börja repetera redan nu för att inte stressa i sista sekunden sen.
Imorgon åker jag och kusin till Sthlm, där vi ska shoppa, shoppa, shoppa :) Det var ett tag sen vi var där tillsammans och när vi två går på stan, kan nog ingen stoppa oss. "Kolla den häääär!" "Tänk den här med strumpbyxor till?, Shit vad snyggt!" Sedan stannar vi kvar där och kanske drar en utgång tillsammans med vårat sällskap.

Be för mig att jag inte kastar på mig onödiga köp "bara för att". Jag tänkte leta efter present till min kära bror också. Han fyller 18år när vi två är ensamma hemma så jag tänkte överraska med lite tårta, presenter och hans kompisar som får komma över.

Nu har jag lite och göra. Fixa mig, äta frukost, dra till skolan etc..
Jag skriver ikväll när jag kommer hem igen. 


                          
Jag gillar denna bild sjukt mycket. Vi ser likadana ut överallt. Min "mamma", syster och kusin!
Big Love Sis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0