X-mas people!

Jag vet att detta redan har börjat för längesen men jag har inte lagt märke till det ännu. Jag syftar på alla julvaror som har tillkommit i butikerna och mataffärerna. Idag när jag och min bror var och handlade klev vi verkligen in i julavdelningen i köpcentrumet.

Jag blev alldeles till mig och började planera årets jul-inredning hemma. Det är inte långt kvar tills det är verkligen är dags att handla julklappar, vara med om advent, julafton och allt annat som tillhör december-månaden. Vi tjejer har planerat att ha julklappsbyte i år igen. Undrar vem jag får i år? Linn, stackaren, har fått mig i 3 år nu så hon skulle nog göra vad som helst för att få någon annan detta år.


  
Inne i mataffären idag. Svarta julgranskulor är årets flipp.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0