They're back.

Godafton people!

Hur har er dag varit? Min började med en utvilad och glad Amie som vaknade till Lady Gagas nya låt. Den är riktigt bra och hennes musik fångar min uppmärksamhet. För att inte tala om hennes kläder! Någon generös därute som vill sy lite åt mig? :)

Idag var jag ledig från jobbet vilket var behöveligt (om nu det finns ett ord som skrivs så), det fanns saker jag var tvungen att bocka av från "Dagens-att-göra-lista" så jag utnyttjade min lediga dag till detta. Jag var bl.a ner till resebyrån tidigare och tittade på priser och lämpliga datum för vår utlandsresa till daddy. Vi hittade en del och priset var dyrare än vad jag, själv, har hittat. Biljetten håller i 1 år vilket innebär att jag förmodligen stannar kvar när de andra åker hem efter två veckor.

Det är fortfarande inte bestämt än när vi åker eftersom alla måste kunna samma period. Vi håller på att jobba på det så snart vet vi förhoppningsvis när vi bär av!

Inatt landar mamma och moster i Sverige efter sina två varma solveckor i Gambia. Jag saknar de så mycket och har bestämt att jag ska följa med och hämta upp de på Arlanda. Jag vet bara inte vad jag ska sysselsätta mig med till 02.00. Har ni också svårt att hålla er uppe när ni vet att ni ska någonstans? Dessa veckor har jag inte gått och lagt mig förrän vid 01-02 men nu när jag vet att jag INTE får somna innan två så blir jag självklart sömnig.

Jag har dessutom lektion 08.30 imorgon och den lär jag ju inte komma upp till eftersom vi kommer tillbaka till stan vid 7 på morgonen.

Nej nu måste jag hålla mig på upptagen med något.

Sköt om er.
Bless.

     
          Mom and ugly me..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0