Sunday.

Godmorgon!

Snart ska jag börja promenera mot jobbet men tänkte bara hinna skriva några rader om min Halloween. Halloween är visserligen en dag man ska klä ut sig till något roligt och sedan gå runt och knacka dörr för att få godis eller göra bus på okända personer. Man kan även bli bortbjuden på Halloween/Maskeradfester där hela festen vimlas utav kända/okända utstyrslar.

Jag valde att inte göra något utav de utan istället umgås med tjejerna och ha det mysigt tillsammans. Tidigare igår var jag på bio och såg "Michael Jackson's This is it". Filmen var riktigt bra, jag tror aldrig att jag riktigt har förstått vilken legend den människan är. När han levde gick jag aldrig runt och tänkte; Michael Jackson är kungen av pop, han är verkligen den största. Det är nu i efterhand man förstår det.
Ni som inte har sett den, bör jag göra det snarast :)

Jag orkar inte skriva längre, måste hinna äta något innan det är dags att gå. Hörs senare.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0