She's back.

Hej!

Jag har så mycket att berätta att jag inte vet vart jag ska börja. Mitt internet vägrar fungera. Jag sade ju att jag lyckades fixa det efter att ha ringt upp Telia men det höll bara i någon halvtimme sen var jag tillbaka igen, utan internet. Ibland har det fungerat en stund och då har jag lyckats hinna skriva ett inlägg men sen kopplas jag ifrån inlägget blir då inte publicert. Ni ska se mitt arkiv här på blogg.se, massor med färdiga inlägg som bara väntar på att få synas. Det är därför som mina senaste inlägg inte kommer passa med tidspunkten som jag publicerar de.

Nåja, nu ska jag försöka hinna uppdatera er om helgen. I helgen har jag varit ledig, vilket verkligen behövdes. Sandra har varit här sen torsdags så vi har umgåtts med henne varje dag, allt för att utnyttja tillfället innan hon åker tillbaka igen. Igår började kvällen hemma hos henne men de andra tillsammans med Idol, snacks och sprit. Kvällen var oplanerad men till slut satte vi kurs mot Sthlm för ett halvt impuls-möte med Sara och de andra på Ekerö.
Det var längesen vi sågs så vi passade på nu när Sandra också var i stan. Haba kom hem igår också. Det var tänkt att hon också skulle med så skulle vi förbi min Bästis en stund men hennes familj höll henne tillbaka. Det var ju ändå därför hon kom hit så vi fick åka utan henne.

Nu är jag tillbaka i stan och har massor att göra. Mamma och de åker till Gambia nu på måndag morgon så det betyder storstädning, inhandling av mat, hjälpa de med packning och allt annat som hör till förberedelser inför en utlandsresa.
När de är borta fyller min lillbror 18 år. Det är sjukt var tiden går fort. Jag och mina vänner har tänkt överraska honom med något men vi vet inte hur ännu. Det återstår att se.

Nu måste jag kila, försöker skriva ikväll igen.
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0