Saturday=Ways-day.

Go' kväll!

Nu är vi snart inne på natt-timmarna och jag drar min andra andra uppdatering för er. Idag har jag varit ledig från jobbet och gjort lite småsaker här hemma. Nu är det inte många dagar kvar tills mamma och moster kommer hem igen. I alla sms som de skickar till oss skriver de tydligt och klart; "Vi saknar er men vill inte komma hem till kalla Sverige" "Vi vill inte heeeem". Man märker vissa det är som har det bra :)

Jag och lillebror har börjat småstäda här hemma för att slippa göra allting sista dagen sen. Städningen tog mig dock halva dagen men det var det värt. Mot kvällen kom Isa, Haddis och Matilda över till mig för att samla ihop kvartetten över middag, snacks och tjejsnack i mängder!

Guuud vad längesen vi sågs och jag är glad att vi äntligen bestämde denna kväll. Vi hade uppdateringar kvar från i somras och då är det inte bra. Dock varade inte kvällen inpå midnattstimmarna för vi alla hade saker att stå i tidigt imorgon.

Nu sitter jag här ensam (lillebror är ute och härjar) och funderar på att plugga lite innan jag borde sova. Plugga på en lördag är inte så lockande men man vill ju samtidigt ligga bra till :) Måste ringa ett samtal också!

Godnatt. Pussis!

            



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0