Monday.

Hello!

Äntligen är helgen över. Jag har inte hunnit sysslat med något annat än jobbet och därför har jag inte orkat uppdatera. Jag som hade så mycket inplanerat denna helgen. Karlstad, Hiphop-SM, utgångar men NEJ, mitt jobb krockade med allt och alla och jag fick stanna kvar här i stan. Riktigt surt måste jag säga.

Jag har inte ens hunnit umgås med Haba när hon har varit här, förutom i fredags. Hoppas jag hinner säga hejdå till henne idag innan hon åker tillbaka. I för sig ser jag henne hela kommande helgen i Sthlm men varför inte utnyttja tillfället nu när hon ändå är hemma :)

Idag är jag dock ledig vilket känns väldigt bra. Jag måste ner på stan senare och skriva ut lite papper och plugga en hel del.

Idag är det sista dagen på november-månad med. Tiden går så himla fort nu när det närmar sig jul och allt. Det känns som man har en viktig sak att göra i december ända fram till julafton. Jag har massor att ta tag i. Julklappsbyten (2 styckna), planeringer av julafton, juldagen och nyår, julklappshandling, utstyrslar, dekorationer osv. Listan fortsätter kan jag lova!
Hoppas att snön hinner komma i tid i år med.

Jag och mamma hade en diskussion förra veckan om när det är dags att säga "God Jul" till folk. När är det dags? Vet någon det? Jag kom fram till att man kunde börja säga det nu för det gör de ju redan på alla julreklamer på tv.

Nej nu borde jag kanske börja min dag med en stor frukost och sedan ta tag i mina ärenden.

Pussis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0