Let the snow begin!

Hej!
Vaknade för inte så längesen. Är ledig idag så kunde sova ut lite. När jag sätter mig upp i sängen och tittar ut genom fönstret ser jag något ovanligt. Jag ställer mig upp och går fram till fönstret och ser att det ramlar ner jättesmå snöflingor från himlen. Den första snön har nu kommit över min stad :). Detta är ett stort tecken för mig att julen snart är här! Jag längtar faktiskt lite om jag ska vara ärlig. Idag har jag lite små-saker inplanerade.
Ikväll, vid halv 6-tiden är jag och några från jobbet bortbjudna hem till Linda. Vi och hennes andra vänner ska få en ljus/smyckesvisning och därefter chansen att beställa produkter under fikastunden. Jag ska se om jag lyckas få kvällen på några bilder :). Vid sju-tiden kommer min älskade Sandra hem för första gången sedan hon flyttade till Karlstad. Hon stannar tills på söndag så vi har rätt så många dagar att umgås och göra saker som vi alltid brukar göra. Mitt internet vägrar fungera så därför har min uppdatering varit lite kal.

Nu måste jag kila iväg och äta frukosten som min bror har lagat.

Ciao.


Kommentarer
sandra

Vet inte om det bara är min dator, eller har du en massa 'Let the snow begin'-inlägg? :)

2009-11-08 @ 22:08:04
URL: http://skandiia.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0