It's all about the tecnics.

Denna vecka har jag hunnit med att göra två impulsköp. Dessa köp var ändå nödvändiga så jag vill nog kalla de för "Ett-måste-köp".

I tisdags fick jag nog. Jag har hängt runt med en Samsung touchwiz senaste året och kände att det var dags för en förändring. Jag älskar verkligen den mobilen och rekommenderar den varmt till alla som vill ha en bra touch-mobil men eftersom jag har varit med den ett tag nu så vill jag byta. Min förändring gick från en 5.0 megapixel kamera till att införskaffa mig en 12.1 megapixel.

Ja, ni läser rätt jag köpte nya Sony Ericson Satio, den röda!!!!
Jag är otroligt nöjd med inköpet och med bra kontakter fick jag den även väldigt billigt. Jag tror att jag väckte min brors tankar om att också skaffa sig en ny mobil. Idag drog han med mig till Telenor och köpte sig en egen.

Mitt andra köp gjorde jag idag då jag bestämde mig för att köpa ett par nya skor. Det var egentligen inte de skorna jag var ute efter men de jag ville ha är slut ÖVERALLT och enda sättet att få sådana var att skicka efter de själv.
De orkar jag inte med så jag kollade in ett par andra ursnygga skor!

Nu får jag hålla igen med lönen tills nästa helg då jag spenderar helgen i Sthlm med mina älsklingar under fester och en konsert. 


Mitt köp                                                           Sams köp


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0