H. Nazhdagi.

Go'kväll läsarna!

Jag är nyligen hemkommen ifrån jobbet och oj vad mycket vi hade att göra idag. Vi gick igenom den vanliga kvällsruschen (som varar i 3 h) fast med ännu högre tempo. Beställningar överallt, personal trampandes bakom disken, alla telefoner som vägrade sluta ringa och sist men absolut inte minst, den enorma folkmassan bakom kassorna, (Ja, folk båda kassorna var öppna)!

Det känns skönt att ha kommit hem nu och veta att jag bara kan sitta i hur många minuter som helst utan att behöva resa mig för något. Idag är det otursdagen och jag varnade om den till er redan igår men tänkte kolla så här i efterhand om ni råkat ut för något?
Jag måste nog säga att jag slapp olyckor, skumma telefonsamtal, besök från okända personer som kan alldeles för mycket om en eller andra skumma saker som kan inträffa en sådan dag som denna.
Det kanske berodde på att jag inte tänkte på att det var Fredagen den 13:e idag. Hade jag gjort det, hade något säkert hänt. Bara för att liksom.

Innan jobbet kom Haddis hit med en kompis som går i samma klass som henne. Jag har veerkligen saknat den tjejen! Vi står varandra riktigt nära och det känns så surt att hon nu bor ca 3½ timmar ifrån mig. Visserligen har jag två sötnosar till i samma stad som gör att jag Måste åka dit regelbundet och hälsa på!
Tjejen gick och tatuerade sig innan de började bila hitåt. Vart då någonstans? I näsan! Så som kossor har!!!
När jag fick reda på det i telefonen igår var min reaktion skyhög: "Vaaa!!! Haddis, sluuta! Sådär som kor har?". Hon försökte verkligen övertyga mig om att det är riktigt snyggt men jag var inte så säker på det.
När vi sedan sågs idag, fick jag syn på piercingen och jag håller med henne. Hon passade verkligen i det, sjuukt snyggt!

Kvällen fortsätter hemma med lillebror framför tv:n och snacks. Jag har lite att plugga också. Imorgon börjar jag kl 15 men innan dess måste jag förbi stan eller Tuna Park för ett ärende. En liten surprise väntar bakom hörnet.

Sköt om er!

    
      Matilda, Haddis, Isa & Jag´08


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0