Från 24/11

Hallå därute!

Jag fortsätter uppdatera direkt ifrån gårddagskvällen. Jag lyckades hålla mig uppe tills vi skulle börja åka mot Arlanda. Min bror, datorn, musik och socker fick mig att inte vilja sova. Under bilfärden somnade jag dock i ynka 20-25 minuter men kunde sedan inte sova längre än så. Jag roade Sandra via sms med att jag skulle försöka hamna i ett utav Sthlm-Arlanda-avsnitten och hon bad mig att INTE göra det. Jag är ganska säker på att de inte filmar under nattetid men det var ändå kul och få henne att tro att jag skulle kriga för några minuter i rampljuset.

När vi var framme och vi hade klivit in på flygplatsen fick jag och min lillebror syn på P-A som är med i serien. Det var väldigt oväntat och komiskt och när vi är övertrötta blev vi helt till oss och började driva om saken. "Kom så tar vi en autograf", "Nemen är det inte P-A" etc.

Planet var försenat mendet fick vi aldrig reda på utan det märkte vi senare när det stod på tavlan att: Banjul 03.35 ankom 04.35 istället. Lite efter 05-tiden klev mamma och moster ut med väskor och vagnar och det blev ett stort kramkalas. Så de såg ut! Heeelt bruna utav all stekande i solen!

Vi kom inte hem förrän vid 07.00 imorse och 08.30 skulle jag och S vara i Strängnäs för ett ärende. Jag har alltså inte sovit någonting sedan min tupplur i bilen.

När jag väl kommer hem vid halv 12-tiden och tänker att: Äntligen får jag sova så vaknar mamma och börjar genast planera dagen som tydligen gör mig inblandad. Jag fick alltså inte sova då heller utan det var bara att börja fixa sig och åka ner på stan med mamma, moster, lillebror och kusinbarn för en del ärenden. Vi gjorde sedan ett besök hos morfar för att äta och prata Gambia.

Kvällen har fortsatt i samma veva, besök hos min kusin, träff med Shillan osv.

Inte förrän nu, när klockan har blivit 19.15 är jag hemma och kan vila ut hur jag vill. Konstigt nog är jag inte så trött som jag egentligen borde vara med tanke på att jag inte sovit sedan 11.00 igår morse.

Nu ska jag leka lite med dagens impulsköp.

Pussis.

     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0