BigBoy!

Jag smög till datorn för att grattia Min Älskade Lillebror som fyller 18 år idag.
Killen får nu springa ute tillsammans med sina vänner på krogarna och göra stan/städerna osäker. Redan i förrgår planerade han kommande utekväll på SpyBar (som OM han kommer in).
Jag hatar att åldras, kommer ihåg när vi var små och lekte med bilar, gunghästar, barbiedockor, gubbar och lego. Allt i vårat lilla Pippi-tält som vi även brukade övernatta i.

Jag blir tårögd bara av tanken och tänka tillbaka på tiden som liten. Man hade så roligt då och det fanns verkligen inga problem att bekymra sig över. Livet var underbart på alla sätt.

Det märks att Sam redan börjat fira sin dag. Vi satt och pluggade tillsammans och så ringde det på dörren runt 00.15-tiden, det var hans kompisar som tog med honom ut. Vi får se vad de hittar på.

Nu kallar böckerna igen, skriver mer imorgon.

Puss

     



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0