Resume´ från 010509.

Fredagens privatfest hemma hos Sandra var nog den bästa fest jag har varit på. Alltid när man har varit på en fest och kommer hem och funderar så känner man att "det var den bästa kvällen". Förlåt om jag har sagt det om mina tidigare fester för denna toppade verkligen alla andra.
Kvällen började med att jag klev in i huset vid 23.30 -tiden efter ett mycket jobbigt arbetspass. Haddis och Sasse hämtade och skjutsade mig dit. När vi alla klev in var alla redan där, vi var de sista inbjudna. Folket var på topp! De drack, de dansa, de röktes i mängder, alla njöt av kvällen och den kommande natten. Stockholmsfolket hade också tagit sig till festen. Det var deras första gång här i Eskilstuna och det ville vi välkomna dem med en Fet Fest!
När jag var på väg upp på övervåningen hörde jag en killröst säga: Är det Amie som kommer nu? Vem var det?, tänkte jag och skyndade mig lite extra av nyfikenheten. Det var Peter! Min älskade bästis! Han och hans kompisar, som också är från Sthlm hade kommit dit för att umgås med oss. Jag var den enda som inte visste om det men får kanske skylla mig själv eftersom jag kom så sent.

Kvällen fortsätte på topp. Folket vi hade dragit var egentligen inte folk som, i vanliga fall, borde umgås med varandra men det var verkligen överraskande hur bra alla kom överens. Mer än hälften av dem hade aldrig träffat varandra tidigare men det märkte man inte efter en hel del drickande. Vid ett tillfälle var alla ute på golvet och röjde till musiken. Vi dansade så mycket att vi råkade spräcka Sandras högtalare! :D

Ingen av oss brydde sig om hur mycket klockan var. Jag kommer ihåg att jag kollade på klockan en gång och då visade den 04.35, då skulle vi preics börja laga fyllekäk åt alla 20. Det var kö långa vägar ut till köket, alla lika hungriga.
Under kvällens gång blev vissa mer fulla än andra. En del fick minnesluckor dagen efter att försöka pussla ihop och det var kanske det som gjorde att en del avvek mot morgonen för att slockna i sina egna sängar.
Jag tror vi sov sammanlagt 3 h den kvällen.

Dock finns det inte så många bilder men det lilla som finns räcker för att bevisa att vi hade det roligt.

Kvällens uttjat av låt: "You spin my head right round, right round. When yu go down, when you go down, down"
Kvällens fras: "Va? Nej, har du redan kommit?"



Kommentarer
Peter

jag hatar den låten.. =)

2009-05-03 @ 22:00:14
sandra

BÄSTA kvällen :D haha

2009-05-04 @ 01:19:25
URL: http://skandia.blogg.se/
sandra

Btw, spana in bilderna i min blogg;)



Som sagt, finns dock inte så många..

2009-05-04 @ 02:49:45
URL: http://skandia.blogg.se/
Hastyar Massimo Sarkan

hahaha, jadu hur mycket var det den där ringer kostade egentligen! :P

tror inte att jag tänker berätta det igen, då kanske folk kommer att råna mig :)

2009-05-06 @ 14:50:35
URL: http://massimos.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0