Jag behöver hjälp.

Förlåt Maxime. Nu är jag på mitt fullaste allvar när jag säger att det verkligen inte var meningen. Behöver inte ens detta egentligen. Varför? Varenda gång jag tänker på det så måste jag göra det =/

Jag klickade precis hem ett silvrigt nitarmband. Usch!
Nog får jag lön nästa vecka men var jag tvungen att börja penga-rensning några dagar innan?
Jag tog det på fakturabeställning för att manma kanske inte ska hinna se paketet när det ramlar ner i brevlådan. Om hon gör det, lär jag få höra samma visa igen.
"Vad du tvungen att ha den?" "Ett armband för 165:- Amie, är det värt det?" "Vad ska du med det till när du har massa oanvända?"
Får huvudvärk för vad som kan flyga ur henne!

Älskar dig mor men när det kommer till kläder kan ingen stoppa mig/ I'm unstoppable!


Kommentarer
sandra

JA, du har fööör mycket skit hemma. Men jag förstår dig, man vill ha nytt. Så för att din mamma inte ska klaga mer tänkte jag komma och rensa upp lie imorrn:) Ta saker du inte använder o.s.v. Du måste förstå mig Amie, jag gör det för ditt (mitt) eget bästa =)

2009-05-25 @ 00:49:34
URL: http://skandia.blogg.se/
max

HAHAHA! Amiie! Jag håller med din mamma, amie behöver du verkligen det där nit armbandet för 165 kr? och du? jag kan göra ett åt dig på trä slöjden eller något haha :P

2009-05-25 @ 16:50:57
URL: http://maxiii.blogg.se/
Anonym

Haha, vad rolig du är Sandra! Jag kom på att jag rensade min garderob för sisådär 3månader. Tog bort ALLT som inte passar längre, alla kläder jag vuxit ur. De kan du FÅ! GRATIS! :D haha!

2009-05-25 @ 21:10:56
Anonym

Haha, vad söt du är Maxime! "Jag kan gör en snyggare åt dig på träslöjden" Mina kompisar säger alltid så till mig när jag ska göra ett inköp :D

2009-05-25 @ 21:12:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0