I'm a pusher.

290509.

Igår fanns det en hel del att göra här i stan. Fat Joe uppträdde på Lokomotivet tillsammans med bl.a Million Styles, Ken Ring och andra hemliga Dj:s och artister. Jag var inte där. Det kändes konstigt att inte ha inskaffat mig en biljett dit, jamena Fat Joe i Eskilstuna, hur stor är chansen liksom? Bussar från Västerås, Sthlm och London kom hit och så kunde inte ens jag ta min enkla lokalbuss dit ner för att se på.

Igår jobbade jag dags/kvällspasset. Vi hade planerat en nöjeskväll till Sthlm, till Heron City men under kvällen dök saker upp och vi bestämde oss istället för att  dra ett partaj till Katrineholm med några :) Bilresan dit var oslagbar, aldrig har jag skrattat och samtidigt varit så rädd i hela mitt liv.
Henok Achido var där och uppträdde, ni vet "Im a pusher"-killen :D

Kvällens citat/er:
S: M, mina ögon! Kan du köra hem mig till Södertälje?
M: Okej men vad har det med dina ögon att göra?
S: Dem torkar ut. Jag glömde mina droppar hemma.
S: Snällaa M, sänk värmen, dem torkar ut.


HAHAHAHA!

 

Henok Achidos autograf


Kommentarer
maxime

Bäääästa låten Amie! I'm a pusher. ihhhh

2009-05-31 @ 23:09:46
URL: http://maxiii.blogg.se/
Sandra

För det första: Ja men DE KLART Amie lägger upp bilden :) haha!



Och andra: "Snälla kör hem honom innan hans ögon ploppar ut!!"

2009-06-01 @ 00:23:03
URL: http://skandia.blogg.se/
Amie

HAHAH Finns det någon roligare än Sinan med hans "torra-ögon-historier"?

2009-06-04 @ 12:36:25
Amie

Ja den är riktigt bra Maxi! :D Hade helt glömt bort den. Fick en liten uppfräshning där!

2009-06-04 @ 12:37:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0