H&I&A

Lördag idag. Vaknade rätt tidigt imorse till hur solen starkt lyste i mitt ansikte. Idag blir det fint väder, tänkte jag. Jag hade en del dagssysslor att stå i och därför gick jag genast upp för att påbörja dessa. När jag, efter ett tag, var redo att lämna hemmet för att börja min dag, drog jag mig mot min kusin för lite prat och stek i solen. Jag hämtade även mitt och Haddis Monki-köp som hon hade hos sig. Sedan plockade Isa och Haddis upp mig för att sedan dra mot Sylvia och fika.
Vilken hetta vi fick stå ut med. Jag klagar inte men nog fan svettades vi. Glassen vi gottade oss med fick åka ner snabbt i magen för att inte smältas bort. Alltid när jag ses med de två (och Matilda men hon jobbade tyvärr idag), uppstår alltid roliga diskussioner och uppdateringar kring oss och andra människor. Kul, kul =)

Efter vår lilla dejt for vi alla hemåt. Min Sandra befinner sig för tillfället i Stockholm, där hon är bjuden på en maskeradfest. Ingen förutom en vet att hon kommer. Hon har dragit lögner hej-vilt  för de andra att hon jobbar idag så det lär bli en liten surprise när hon ändå kliver in på festen iklädd i polisdräkt.

Ikväll ska jag umgås lite med Shillan var det tänkt. Det ser jag fram emot =) Av någon konstig anledning har min chef bestämt att vi ska ha personalmöte ikväll kl. 22. Väldigt skum tid och ännu mer skum dag att ha det på. Hoppas han inte drar ut på det allför länge för är nämligen bjuden på en 40års fest. Två killar fyller 20år (20+20) och det finns ett tema inblandad. Man ska komma omatchad.
Får se om det lockar mig efter mötet.

Här är mina två veckors investeringar på kläder.


Isa, titta och njut =) Det kan bli dina för en dag, haha.



 



Kommentarer
sandra

Ååh, vad gullig du är:)

2009-05-18 @ 01:46:49
URL: http://skandia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0