Estocolmo.

Hejsan bloggen!

Förlåt för att jag har varit så dålig på att uppdatera mig men förra helgens fest fick mig på helt andra tankar att jag inte har velat gå vidare. Nu är det exakt en vecka sen och känner att det är dags att släppa det nu, i alla fall bloggmässigt.

Idag fick jag, som sagt, ledigt från jobbet av min chef. Denna dag ska jag spendera i Sthlm med A under lite shopping och fint solväder. Varje gång jag är i Sthlm lyckas jag alltid stöta på någon som kommer från Eskilstuna eller har kommit därifrån. Varenda gång. Hur stor är chansen liksom?
Det är samma sak med mitt ena jobb som jag har. Varje dag sedan jag började där (för tre månader sen) har jag alltid fått minst en kund som jag känner/vet om. Varenda dag.
Nå, vi får se vem det blir idag =)

Det var längesen jag åkte till Sthlm för att leta kläder så det känns verkligen extra roligt idag att jag kanske kommer hem med några påser. Egentligen känner jag inte att jag behöver någonting just nu (har redan beställt kläder för x antal kronor) men när man är i Sthlm kan man inte undgå att köpa något.

För övrigt så är allting lugnt med mig och vännerna. Det jobbas och slits, vädret denna vecka har kanske inte varit på topp och vet inte om jag ska tacka för det för då har jag inte missat värmen så pass mycket.
Nu ska jag kila och fixa lite saker innan tåget går. Lovar att uppdatera imorgon om kläder, väder och med bilder.

/Puss



Kommentarer
sandra

bilder? :) ojdå.

2009-05-10 @ 13:24:17
URL: http://skandia.blogg.se/
sandra

P.s. Din musik fungerar visst! Lika störande som min, haha. När tar vi bort dem? Och hur?? :P D.s.

2009-05-10 @ 13:26:02
URL: http://skandia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0