Callin me'

Klockan slår snart 02.20 och här sitter jag i min ensamhet i mitt rum och undrar vart min kära lillebror håller hus(?) Alla sover och förstår inte riktigt varför inte jag har slocknat än. Jo, jag vet. Det är min bror som håller mig uppe. Hans korta sms-svar gör mig inte helt lugn till att gå och lägga mig så jag håller mig vaken ett tag till. Tur att jag har A som sällskap under tiden =)

Idag har jag jobbat kvällspasset. Efter jobbet stannade jag kvar för ett stort personalmöte med alla. Jag säger er folk, klockan 22 är ingen bra tid för att sitta med all personal och prata städrutiner, ta rundturer i affären för att visa saker som bör göras oftare.. Alla var helt överdrötta, inte minst vi som slutade 22. Kan tänka mig hur de som slutade 20.00 eller var helt lediga idag när de var tvungna att gå/gå tillbaka till jobbet. Lucky me där!

Imorgon är jag ledig. Min enda ledig dag denna helg. Haba är i stan så det blir träff med henne imorgon och alla andra tjejer =)
Middag hos Haddis finns även att tillbringa på.

Nej, nu ska jag ringa bror sen slagga till ett telefonsamtal =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0