Back to reality

Nu har jag varit ledig i 3½ dagar i streck. Det är mycket för mig. Har hunnit med massor. Sthlm, V-ås, födelsedagsfirande, shoppingrundor, presentletande, you name it. Imorgon går jag tillbaka till jobbet för att arbeta i 4 dagar. Tanken över att inte kunna vakna när jag vill imorgon får mig att vilja gå under jorden.
En anna sak som gjort mig småsur är att jag inte fått in min lön ännu. HUR kan man inte planera saker och ting? Alla vet ju att den 25:e varje månad är de flesta människors lönedag.

Idag kom släkten över för att fira mor. Hon fyller på lördag men eftersom hon ska spendera fre-sön i Sthlm fick vi ta firandet idag. På söndag är det Mors dag med.. Mamma tror, varje år, att pga av att den dagen ofta slår in i samband med hennes födelsedag, att hennes presenter ska dubbleras en aning.
Nå, vi får se om hon får det =)

Ska snart dra mig mot sängen så jag kommer upp imorgon.

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0