AM.BO

Sådär. Nu är jag tillbaka. Som vanligt, senare än sagt. Jag tycker att vi låtsas som att ingenting har hänt och istället fokuserar på min uppdatering.

Jag var som sagt till Stockholm i fredags. Kom dit vid 3-tiden, A kom och mötte upp mig och då började vår shopping-runda. Allt letande gjorde oss upptagna i 3h tills vi bestämde oss för att det fick räcka för dagen. Det fanns inte så mycket nytt i affärerna och det gjorde mig smått besviken eftersom jag hade planerat några små inköp. Fick dock med mig ett par havsblåa shorts från Topshop.

Dagen fortsatte med middag på Fridays och sedan en impuls-övernattning med film och snacks. Kände att det var det värt resan =)
Det blev inga bilder från kvällen, glömde min kamera hemma.

På lördagen for jag hemåt vid lunchtiden och mötte upp Sandra nere på stan. Det var Pride-festvial i stan och vi tog oss en liten tjuvkik på det hela innan vi fortsatte att leta present till Rosanna som fyllt 20. Grattis i efterskott!
Framåt kvällen åkte vi till henne med de andra och blev bjudna på mat som hon hade lagat.. Den var underbar. Tack, tack.

Kvällen fortsatte med drickande, SingStar, musik och sedan utgång för gänget. Jag for mot Haddis istället.. Vi hade en del att kalkulera och en del missade uppdateringar att diskuttera om =)

Idag är jag ledig. Ska ner mot stan senare och göra ett impulsinköp på en mp3. (Beslutade mig för det igår att "nu SKA jag köpa mig en ny")
Dock är jag inte så insatt i vad för mp3, vilka prisklasser jag ska sikta mig mot. Funderar på att köpa en Ipod touch, vad säger ni om den? :)

Det återstår att se vad jag kommer hem med. Puss


Kommentarer
sandra

Så du köper telefonen? skulle du inte köpa ipoden?

2009-05-12 @ 13:38:35
URL: http://skandia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0