180509

Hejsan!

Min uppdatering här på bloggen börjar dala neråt. Jag förstår inte varför jag inte tänker på att blogga när jag sätter mig vid datorn(?) Dock så har jag inte setat här de senaste dagarna, så det blir det jag skyller på denna gång =)
I måndags jobbade jag lunchpasset så slutade runt 17-tiden. Klockan 18 drog jag mig mot tågstationen för att möta upp A som kommit med tåget =) Vi hade bestämt träff då så jag hade planerat hela dagen/morgondagen med massa aktiviteter. Nu var det min tur att guida oss runt och det kändes lite roligt.
Nu när jag sitter och sumerar måndagen upptäcker jag hur olika vi två verkligen är. Jag säger det på ett positivt sätt för jag skulle nog inte klara av att ha en till Amie i mitt sällskap.

Igår efter jobbet kom Shillan, Sandra och Linn och plockade upp mig. Därefter åkte vi och käkade samt diskuterade tisdagens stora händelse. Har inte den där människan några spärrar i sig?
Sedan for vi på ett litet uppdrag som jag kanske inte borde gå in på alltför mycket, haha!

Idag är det torsdag, Kristi himmelfärsdag. Veckan har gått så fort, jamena imorgon är det helg igen(?!) Jag var ledig idag, tills igår då Dayana ringde och sa att jag skulle jobba. OOH! ! Orkar inte! Alla är ledig idag förutom jag! Varför ska jag få lida?
 

  


Kommentarer
Linda

är inne och kommenterar :D

ses imorrn kväll på det oh so skojiga personalmötet!

2009-05-21 @ 23:21:36
URL: http://linduz.blogspot.com
Maxime

AMMMMIIIIE! Vi måste träffas snart? Ska vi styra upp en fika eller någon kväll? :)

2009-05-22 @ 00:37:05
URL: http://maxiii.blogg.se/
Amie

MAAAXI! Ja, vi måste veerkligen ses snart!

2009-05-23 @ 17:46:30
sandra

för att du är pizzabagare! haha:D

2009-05-25 @ 00:47:02
URL: http://skandia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0