1 Maj = Fet fest hos S.

Idag är jag taggad. Taggad till tusen om jag ska uttrycka mig riktigt. Sandra har ställt till med hemmafest hos henne idag. Vad är inte bättre än att vara hemma hos någon med folk man känner till? Privatfester hamnar mycket högt på +-lista framför andra uteställen och clubbar.

Det är sällan någon av oss slår till med privatfest och när vi väl gör det finns det självklart, alltid en hake för mig. Jag jobbar nämligen till 22 idag. Det måste nog vara det jobbigaste. Att komma senare till en fest där alla sina närmaste befinner och försöka hinna ikapp allt man har missat. När jag kommer har alla cd-skivor repeat'ats flera gånger om och alkoholen börjar lida mot sitt slut. Det blir tufft men jag ska försöka skynda mig dit.
Det kommer förhoppningsvis lite folk från Sthlm till Sandra ikväll som jag har bjudit dit. Känner mig väldigt taskig som inte är där när de kommer.. Usch! Fy på att jobba idag!!!

Mina humörsväningar eller sura miner dag på jobbet hoppas jag att mina kunder har full förståelse för. Vill inte annat än att klockan ska gå fort så jag får sluta och dra därifrån!

Imorgon ska alla hem till Alexandra för födelsedagsfirande och grillfest. Det ser jag mycket fram emot =) Min sötnos har fyllt 20 och är nu en vuxen kvinna och det ska firas med mat, sprit, musik och massa härligt folk!

Bilder från helgens bravader lär komma upp under söndagseftermiddagen då man är som tröttast och sitter och blickar tillbaka på helgen. Nej, just det. Jobbar söndag! Fan då!

Puss




Kommentarer
sandra

Så menar jag FET. =)

2009-05-04 @ 02:50:44
URL: http://skandia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0