SPA/MING/V-ÅS/PEACE!

Idag vaknade jag upp hemma hos Sandra. Vi drog en impuls-sleep-over efter att ha varit på Spakvällen igår. Jag bjöd med mig Sandra och Sandra till Aloe Veras Spa-kväll. Kvällen skulle innehålla fotmassage, handinpackning, hals/nack & ryggmassage tillsammans med ost, kex och vin att tugga på emellanåt. Ett sånt erbjudande får man leta efter. Så vi drog oss dit vid 6-tiden igår för att skämma bort oss lite. Vi kände att vi var värda det efter allt slit på jobbet vi varit med om de senaste veckorna. De 3h närmsta timmarna blev de bästa timmarna i våra liv.
Spakvällen förgyllde min vecka!

Idag står det mycket på min "att göra-lista".
Jag, Robert och Kalle ska hjälpa Shillan med att flytta en soffa till hennes lägenhet. Ikväll ska jag träffa Ways för att åka och se Linas slutprojekt i Västerås och sedan åka tillbaka hit igen för att slå till med middag på Ming. Myspys med Ways slår mycket i min vardag.
Min kväll slutar inte där. Efter det ska jag vidare hem till Shillan och träffa allt annat folk hon dragit med sig. Tror det blir ett krogbesök med för att se Maskinen spela!
Efterfesten fortsätter väll hos S igen!

Updateringar om kvällens bravader återkommer jag med.. Självfallet.


Klev innanför dörren och fick syn på min beställning av dessa två ursöta "Peace"-armband. PEACE WORLD!


UPDATE/
Kvällen var super!
Träffen med Ways kunde inte gått bättre. Skratt, tills vi spricker skvaller, mat&dryck .r det som ingår i att umgås med Ways. Middagen på Ming var utsökt och jag åt så mycket att jag kom till den punkten då jag utbrast: Förlåt, men jag måste knäppa upp byxorna. Jag kan inte sitta så här längre.
Utgången var min sista utgång där. Jag går aldrig dit mer. Mig hittar ni inte där hädanefter :)
Maskinen var dock väldigt bra och det tackar jag för. Han höjde clubbens status!
Jag hade dock velat sluta kvällen med mina söta älsklingar men fick motstå och dra mig hemåt eftersom en tidigt dansträning väntar kl. 11 imorgon.
Godnatt
/A



Kommentarer
Sara

ni får alltid folk som kommer och spelar i eskilstuna. jag vill ju också se maskinen! (:

2009-03-13 @ 14:58:28
URL: http://apieceofsara.blogg.se/
Amie

Haha ja :) Det är det enda Eskilstuna kan erbjuda ute på krogarna. Bra artister som spelar! Ja, kom! :D

2009-03-13 @ 17:37:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0