Lakk haa!

Helgens händelser kan kortfattas med ett impulsmöte, övernattning, hög stresspuls, småflörtanden och massa skratt. Helgen var mycket trevligt må jag säga. I fredags jobbade jag "kaos-passet" därför vart det ingen utgång efteråt till Nybron. Min kropp förtjänade att bli utvilad.
I lördags var jag ledig och det innebar lite möten med kärt folk. Natten får jag inte, av en viss person, säga vart vi var eller vilka vi var med. Kan endast tillägga att det var ett tag sist jag växlade ord med denna personen, snarare 4 månader sen.
Helgen fortsätte sedan på söndagen med ett långt arbetspass som gjorde mig helt slut efteråt.
Jag och min bror låg och kollade på tv tillsammans med lite snacks och läsk, när jag efter en stund, hittar mig själv med benen halvt över min bror, så han satt fast, hade jag slocknat till och jag hör hur Sam säger: Amie, det har börjat igen!
"Jaha, okej bra", svarade jag men drog mig istället till mitt rum och fortsatte sova. 

Ska ner mot stan snart och träffa Linn över en fika. Sandra S kanske dyker upp också. Sedan bär det av mot jobbet..

Dessa tre arga lappar är mina favoriter. Människor är verkligen kapabla till vad som helst.
Läs och njut!
Puss


"Jag vet vem du är?"


HAHAHA, jag dööör!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0